lördag 8 januari 2011

carpe diem

har sovit som en stock inatt. satt uppe länge igår och skissade på min tatuering. ska ge mig fan på att den ska bli bra. annars tänker jag inte tatuera den överhuvudtaget. en tatuering är något man har kvar resten av livet gott folk! hur som helst. jag tror våran familj har utökat från tre till fem. hör hur det packas upp i rummet bredvid. vi som hade gjort det så kliniskt rent där inne för att förberedda flytt. men nu spikas det och hamras upp på nytt på väggarna medan ens egna ägodelar åker ut från både garderober, väggar, lådor och badrum. känns väl någorlunda dumt.  kan väl säga att känslorna är lite blandat för detta. men det är väl bara att bita i det sura äpplet ännu en gång. men kan väl ändå säga att det känns märkligt när man har levt ensam en längre tid med alltihop

svar till anonym: 
Anonym sa...
vf står det att du är gift med daniel drugge på fejjan?
trodde ni bara va kompisar


så sant som det är sagt. jag och daniel (bajen) är bara vänner. kanske så pass bra vänner att man kan säga att vi är gifta. men jag förstår att det kan misstolkas av många.

när det äntligen är över/ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar