onsdag 12 januari 2011

du är helt enkelt det bästa jag aldrig hade

 trots morgonens jobbiga bravader så har jag lyckats återhämta mig. te och brieost har fått mig upp i sadeln igen. yeha! och tyglarna greppar jag imorgon och tar mig till skolan. tror ingen människa känner så mycket blä på skolan som jag gör. men jag tar tjuren i hornen och kör mitt rejs några månader till. det borde jag fixa galant. förövrigt längtar jag till helgen, då utgång med världens bästa karlsson och co. KUL!  har snicksnackats med grabbarna om att vi ska åka till gotland i sommar igen. också KUL! än så länge är det bara jag, bobba, dempa och pinnen. fler lär vi bli förstås. vill ha med mina fina tjejer också. inte förrän då kan dom räkna med mig! sovdags. tjing





together we done so much fun shit in our days I don't remember the half/ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar