onsdag 26 januari 2011

Dutty Dutty Dutty love

dags med lite uppdatering skulle jag tro. firandet hemma hos ellinor i lördags var oslagbart. jag hade super roligt och skrattade som aldrig förr. hoppas att hon var nöjd! drack lite för mycket än vad jag hade lovat mig själv, men det vara bara och ta sig upp klockan halv 6 på morgonen dagen efter med svansen mellan bena. 2timmar sömn är inte mycket att klappa händerna för. but i make it! är mycket i skolan nu också. hade prov på hjärnblödningar idag. och jag trodde det skulle vara svårare. med tanke på att man bara hade en kväll på sig. men det gick bra, tror jag. strunt samma. att börja skriva om skolan får nog en att gäspa så stort att man snart sväljer tungan. för något annat lite roligare kan jag  berätta att det kommer sitta sju partysugna tjejer på bussen till stockholm om exakt 23timmar. läge att börja packa väskan. take care

I come alive in the night time/ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar