fredag 21 januari 2011

hårmys

en fika på stan med hanna efter skolan satt lite ljus i dagens gråa väder. när jag kom hem tog jag en dusch och ser nu ut som ett russin efter har duschat i nästan en timme. har gjort en rejäl intensivskur i håret. kändes psykiskt skönt kan jag lova! ställde upp som modell för malin i onsdags och jag måste medge att jag som modell är nog inte min grej och kommer nog aldrig att vara. det sprejades, blåstes och borstades och drogs i mitt hår lite för mycket för att jag skulle tycka det var okej. haha! så med andra ord, mitt hår är inte till för att lekas med på det sättet. men jag förstår malins intresse. O ja. och riktigt duktig är hon ju! har ju kommit in på en skola i Borlänge och grejer. guldstjärna till dig! men alla som känner mig vet att jag vill behandla mitt hår väl. men nu, nu ska det bakas pizza. hejsvejs
 
likadana hjärnor som redan tänkt på allt innan någonting hänt/ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar