onsdag 26 januari 2011

MMM

när en dörr stängs, öppnas en ny. tyvärr är vi alltför upptagna av dörren som har stängts, att vi missar det nya som just öppnat. "se, behöver du inte tänka på att göra det rätta om du är för det rätta så kommer du göra det utan att tänka." "om du inte gillar något, ändra det. om du inte kan ändra det, ändra din attityd. "jag kommer erövra vad som inte har erövrat. nederlag kommer inte att vara i min tro. jag vill tro på vad andra har tvivlat. jag kommer alltid att sträva efter prestige, ära och respekt för mig själv. ingen kommer att förneka mig, kommer ingen att trotsa mig, och ingen kommer att berätta vem och vad jag är och kan vara. tron kommer att förändra min värld. det har flyttat kontinenter och länder, och det kommer föra mig genom alla strider. ''nederlag och reträtt''de är inte i mina ord! jag förstår inte dessa definitioner. jag förstår inte när saker går fel. jag förstår inte misstag. men jag förstår det, jag förstår seger. oavsett hur illa det går, mitt hjärta och mitt sinne kommer att bära min kropp när mina lemmar är för svaga! jag kommer att definiera mig själv. och ingen kommer att berätta för mig vad jag kan och inte kan. jag kommer aldrig börja en dag, inte en dag utan att ge allt jag har lärt mig och fick. lojalitet, respekt, honour, pride, ära och mod!! "jag vill hellre dö stående än att leva på knä"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar