tisdag 22 februari 2011

energifull

men ändå så rinner mina ögon av trötthet. klockan ringde halv 6 i morse och jag tog till friska luften till jobbet. slutade fyra och smet nästan direkt på ett stenhårt träningspass. fan så kul! trist att nattis är i borlänge dock. men hennes mamma går lika bra att träna med. inte är jag bitter! träning fick jag i alla fall. efter en hel helg av jobb så har jag ändå kollat på QX gaygalan. någon som såg? isåfall missade ni något. delades ut priser till sveriges hetro och sveriges homosexuell osv. och det gjorde ont i hjärtat att höra hur många som har tagit självmord i usa den senaste tiden för att unga har blivit mobbade över att dom är/tror han/hon är homosexuell. efter ett fint och känslomässigt tal om det så spelade dom låten My Way, som då har spelats på min morfars begravning. lagom passande och kul tyckte vi. och jag och mamma brast ut i gråt i soffan. mindre kul!

I've lived a life that's full -
I've travelled each and every highway.
And more, much more than this,
I did it my way/ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar