söndag 13 februari 2011

jag börjar tro att det kan gå

nu är jag bitter. riktigt bitter fan. sitter med putande läppar och nästan grinar över hur värdelös min mobil plötsligt blev efter att ha tagit sig ett dopp i det djupa. det jag vill säga med det är toaletten. ja skratta ni. nog blev jag häpen allt, såna olyckor brukar inte hände mig. men jag vet att jag inte är den första. men nu var det liksom bara min tur tyckte någon. jag som tyckte att kvällen slutade så fint framför wallander och min älskade islatte. nej jag följer inte solsidan. tänker förresten inte göra det heller. då kommer jag vara fast precis som alla andra. fuck no! nu tänker jag lägga mig under täcket med musik i snäckorna och försöka sova. rip min älskade nokia! godnatt lovebirds

put your troubles aside, start livin' /ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar