söndag 6 februari 2011

Smile, Dam Ya Smile

jag njöt bäst jag kunde igår. fan så härligt sällskap! många var vi också. helt spontat bestämde sig jag och malin att gå ut på krogenrunda med grabbarna. fan vad jag trivs i stora grabbgäng. OJ vad jag hade trevligt. malin kan ta den största äran. efter några förhöjda promillen skulle jag och simon ta oss hem från bussen också. tjugo minuter fick ta två timmar. nu ligger jag i sängen med bakiskoma och nästan biter i täcket av smärta i mitt j**vla knä. är sugen på choklad är jag också. fan så fint det skulle sitta just nu. istället blir det en pizza ikväll med nathalie och kanske simon. och ett farväl av malin som åker till borlänge ikväll. trist som fan tycker vi. puss tjohej!

you are my lucky star/ellen 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar