lördag 5 mars 2011

i'm in heaven

efter en galant lyckad fin underbar skrattig rolig kväll så sitter jag överlevande med ett glas kallt islatte.
drog på mig ett par svarta jeans och en blus och satte mig på tåget mot stan och möte upp erika.  jag drabbas alltid av att det är flera minus grader när jag har strumpbyxor och när jag väl sätter på mig jeans så är det plusgrader. det var det märkligaste. hur som helst hade jag kul och la mig skönt i sängen när jag kom hem med spända smileband och magont för allt skratt som kvällen erbjöd. detaljerna håller vi nog för oss själva. men kan väl säga som så att vi träffade två män från akademiska republiken som pratade svenska, engelska, italienska, spanska i en och samma mening. överlevde gjorde vi minnsan.

jag bär tyngden utav rymden, ändå finns du I mitt hjärta/ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar