lördag 7 maj 2011

Det var just här jag stod för några år sen trevandes vid kanten, slogs jag av tanken - att för dig berätta allt, för att se vad jag ser och jag orkar inte ljuga mer. Jag gjorde det jag gjorde men berätta bara det jag borde gjort och gjorde ogjort i min egen värld.

som jag sa till erika, jag tror smilebanden kommer gå sönder när man får se min utstyrsel till vår skiva på måndag. helt sjuk. har provat allting och jag tycker själv att det blev rätt sött ändå i det stora hela. två skivor nästa vecka, å satan, som jag längtar. därför blir det en lugn helg, då jag har tid för att både plugga och äta nachohips och dricka cola. grilla ikväll, längtar som ett litet barn till det.


ingenting går till spillo och livet är värt att leva - himlen är ingenstans, titta bara till stjärnorna/ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar