lördag 19 februari 2011

15.15

ska berätta en liten "rolig" sak,  när jag satt och klippte mig igår så ringde mobilen. och dom ringde ifrån arbetet och frågade om jag kunde komma in akut och jobba för en skulle in till akademiska akut. självklart så ställde jag upp trött som jag var. så det var bara att pallra sig dit. från halv tre till klockan nio jobba jag, utan något som helst förberedelser. direkt från frisören. duktig ellen! och upp kom jag i morse för att jobba. ikväll ska jag därför belöna mig med brieost och gurka och morötter med dipp framför tv'n. planen var att jag skulle jobba kväll imorgon. men klockan ringer tidigt på morgonen istället, så tyckte att det passar bra. ställde upp för sara som ville byta sitt dagpass mot mitt kvällspass. hon ville ut och ha det trevligt ikväll hon. fan sån bra vän jag är som ställer upp! livet rullar på bra. Puss


jag blir hellre jagad av vargar -
Än älskad av dej/ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar