fredag 18 februari 2011

sanningar

  • jag har fobi för mörker
  • jag är mycket självständig och söker alltid nya upplevelser
  • jag älskar att skratta
  • jag är väldigt envis
  • jag har inte hjärta till att slänga gamla saker
  • jag stör mig på folk som ändrar sitt beteende för en enda person
  • ogillar kärlekspar som pratar bäbis-språk med varandra
  • träning har alltid betytt mycket i mitt liv 
  • jag har lika lätt till skratt som gråt
  • jag en väldigt bra lyssnare
  • jag har få men mycket goda vänner
  • jag hatar slitet hår och klipper mig därför med jämna mellanrum
  • jag tycker smilegropar på män är sjukt sexigt
  • jag är pms-känslig och omöjlig att ha och göra med när jag inte har ätit
  • vill att mitt arbete i framtiden ska vara något viktigt och betydelsefullt 
  • jag älskar djur,  ibland mer än människor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar